BLOG

Bij communicatie draait het om gedachten en gevoelens, oftewel perceptie. GMMCK is in staat beeldkracht, vormkracht en daadkracht voor u te combineren in één creatief concept. Positionering is meer dan een hippe term. Het vormt vaak het startpunt voor ons plan van aanpak.

  • Alles
  • Geen categorie
  • Merken
  • Strategie
  • Verkoop

VAN JE FOUTEN KUN JE LEREN

Hoe kun je leren van een bijna-klant, die uiteindelijk niet kocht? Het antwoord is simpel. Je vraagt het gewoon. Leer van de fouten die je maakt in het verkooptraject en maak werk van je misstappen. Alleen dan ben je verzekerd van een groeiend percentage succesvolle offertetrajecten. Deze aanpak lijkt simpel, maar de verkooporganisatie moet er […]

IK HEB EEN GOED IDEE

Iedereen heeft weleens een goed idee voor een nieuw product of nieuwe dienst. Wees er snel bij, want zo snel als een idee opkomt, zo snel raak je hem ook weer kwijt.

A-MERKEN VERSUS B-MERKEN

Wat geeft een A-merk een A-status. En is een B-merk in crisistijd misschien ook een A-merk? Merken zijn niet meer weg te denken uit onze maatschappij.

Wilt u direct een afspraak maken?

Wilt u direct een offerte aanvragen?

3Sixtysix

GMMCK voorwaarden

Bij uw initiële opdracht ontvangt u onze algemene voorwaarden. Lees ook onze privacyverklaring en cookieverklaring.

GMMCK informatie

KVK-nummer: 67399886
BTW-nummer: NL189722022B03
Bankrekening: NL56RABO0126670668
BIC-code: RABOBL2U

GMMCK op socialmedia

GMMCK op Facebook