FAQ items aan het laden...
BLOG2020-05-08T08:18:45+02:00

Blog

Bij communicatie draait het om gedachten en gevoelens, oftewel perceptie. GMMCK is in staat beeldkracht, vormkracht en daadkracht voor u te combineren in één creatief concept. Positionering is in onze ogen meer dan een hippe term. Het vormt vaak het startpunt voor ons plan van aanpak.

OPBOUW PERSBERICHT

Een van de meest gemaakte fouten in een persbericht is een verkeerd gekozen insteek. Deze wordt vaak vanuit de persoon of organisatie gekozen. Een persbericht zonder redactionele insteek wordt door de journalist echter direct naar 'het ronde archief' verwezen. En [...]

PERSBERICHT SCHRIJVEN

Een van de meest gebruikte middelen, waarmee organisaties zich profileren, is het persbericht. Voor veel organisaties is het persbericht zelfs het enige medium om hun boodschap over te brengen aan de buitenwereld. Vaak wordt er geen, of maar een klein [...]

MISSIE & VISIE

Een visie geeft in hoofdlijnen aan hoe de missie wordt gerealiseerd. De visie verwoordt dus globaal de ‘hoe’-vraag. In de visie is beschreven welke uitgangspunten centraal staan in het handelen van de afdeling of organisatie. Een visie kan bijvoorbeeld [...]

LEER VAN JE FOUTEN

Hoe kun je leren van een bijna-klant, die uiteindelijk niet kocht? Het antwoord is simpel. Je vraagt het gewoon. Leer van de fouten die je maakt in het verkooptraject en maak werk van je misstappen. Alleen dan ben je verzekerd [...]

Marketingcommunicatie | Marketing | Strategie | Positionering | Propositie | Brainstorm | Advies | Productintroductie | Imago | Identiteit | Concept | Campagne | Beurs | Seminar | Event communicatie | Merkactivatie | Marketing | Positionering | Reclame | Content |  Brand | Tekst | Copy | PR | Animaties Drukwerkbegeleiding

Ga naar de bovenkant