Concept van GMMCK

Creatieve inspiratie en daadkracht

Een uitgedacht concept vormt de basis voor een succesvolle campagne. Wat past bij u, uw merk en uw positionering? Wie is uw belangrijkste doelgroep? GMMCK werkt doelgericht aan uw branding, maar focust zich hierbij steeds op eenvoud.

GMMCK is vakkundig, creatief, maar vooral gedreven om voor u resultaat te behalen. Persoonlijk contact, waardering en wederzijds respect vormen voor ons een belangrijke basis. Wij zullen u nooit iets opdringen, maar geven u graag meerdere keuzeopties. Als u zelf volledig achter uw keuze staat, behaalt u uiteindelijk het hoogste rendement.

Met een slim concept komt u in de belevingswereld van uw doelgroep. De kracht van een sterk concept ligt soms in voor de hand liggende ideeën. Een uitgewerkt marketingcommunicatieplan geeft uw organisatie de juiste handvaten en een duidelijke focus.

  1. Wat is de kern van uw merk?
  2. Wat is uw propositie?
  3. Wie is uw doelgroep?
  4. Wat is de grootste uitdaging in uw communicatie?
  5. Wat is uw motivatie om een (nieuw) concept te bedenken?
  6. Wat kunt u uit het basisidee weglaten?
  7. Past ons concept bij uw identiteit?
  8. Welke do’s & dont’s zijn er?

MET LOGICA KOM JE VAN A NAAR B, MET FANTASIE KOM JE OVERAL!

Businessplan

Marketingcommunicatie | Marketing | Strategie | Positionering | Propositie | Brainstorm | Advies | Productintroductie | Imago | Identiteit | Concept | Campagne | Beurs | Seminar | Event communicatie | Merkactivatie | Marketing | Positionering | Reclame | Content |  Brand | Tekst | Copy | PR | Animaties Drukwerkbegeleiding