Communicatiemix van GMMCK

Klanten kiezen vaak té snel voor communicatiemiddelen

“Concurrenten of bekenden gebruiken dit of dat, dus dat moeten wij ook hebben.” Een billboard langs een snelweg is een mooi voorbeeld van een instrument dat vooral bedoeld is om het ego van de eigenaar te strelen. Op basis van jarenlange ervaring weten wij dat een juiste strategie veel meer rendement oplevert dan de inzet van losse communicatie-instrumenten. GMMCK is keer op keer in staat de juiste mix te bepalen aan de hand van onderzoek, praktijkervaring en best practises. Samen met professionele communicatiepartners verzorgen wij al vele jaren onderscheidende en doelgerichte marketingcampagnes. De juiste keuzes maken in marketingmiddelen is essentieel voor een duurzame groei.

DE HELFT VAN UW COMMUNICATIEBUDGET IS VERSPILLING, MAAR WEET U OOK WELKE HELFT?

Marketing-communicatie

Marketingcommunicatie | Marketing | Strategie | Positionering | Propositie | Brainstorm | Advies | Productintroductie | Imago | Identiteit | Concept | Campagne | Beurs | Seminar | Event communicatie | Merkactivatie | Marketing | Positionering | Reclame | Content |  Brand | Tekst | Copy | PR | Animaties Drukwerkbegeleiding