Communicatie bij GMMCK

Bij communicatie draait het om gedachten en gevoelens, ook wel perceptie genoemd. GMMCK is in staat beeldkracht, vormkracht en daadkracht voor u te combineren in één creatief concept. Positionering is meer dan een hippe communicatieterm. Het vormt vaak het startpunt voor ons plan van aanpak.

Merken spelen tegenwoordig een grote rol. GMMCK kijkt ‘out of the box’ naar merken en zoekt hier een passende strategie bij. Organisaties die niet langer op productniveau, maar juist op merkniveau gaan denken, kunnen niet langer om branding heen. Met branding kunt u maximaal onderscheid creëren met uw concurrenten. In branding komen corporate, marketing en interne communicatie samen. De kunst is om dit op een creatieve en consequente wijze naar uw markt te communiceren.

U hebt een goed idee? En nu? Wat gaat u ermee doen? Het woord idee komt uit het Grieks (eidos). De oorspronkelijke betekenis is ‘dat wat wordt gezien’. Een goed idee ontstaat dus door anders te kijken en het waar te nemen. In feite is het er al, maar u moet het alleen nog zien. Een goed idee heeft beeldkracht, vormkracht en daadkracht. GMMCK is in staat deze drie elementen voor u te combineren in één creatief communicatieconcept. Dit gaat u gegarandeerd helpen bij uw communicatie.

Wilt u direct een afspraak maken?

Wilt u direct een offerte aanvragen?

Communicatie verandert!

communicatie, advies, uitvoering
Voor effectieve communicatie moeten de juiste keuzes worden gemaakt.

DE HELFT VAN UW COMMUNICATIEBUDGET IS VERSPILLING, MAAR WEET U OOK WELKE HELFT?

GMMCK voorwaarden

Bij uw initiële opdracht ontvangt u onze algemene voorwaarden. Lees ook onze privacyverklaring en cookieverklaring.

GMMCK informatie

KVK-nummer: 67399886
BTW-nummer: NL189722022B03
Bankrekening: NL56RABO0126670668
BIC-code: RABOBL2U

GMMCK op socialmedia

GMMCK op Facebook